Eclipse

Trailern för Twilight- Eclipse är ute! Jag kan bara säga att jag längtar så mycket tills den kommer på bio, och när man ser trailern vill man ju mer än gärna se hela filmen också. Om man har läst boken så vet man vad som händer, men man kan faktiskt inte längta mindre ändå.

Trailer - Eclipse


Om jag får säga det själv så är trean (i alla fall i böckerna) en av de absolut bästa i twilight-serien. Hoppas filmen inte gör mig för besviken eftersom jag har så höga tankar om den. Då måste den ju vara bra!

Nu ska jag plugga lite matte och sen bege mig till skolan Det där med naturkunskap igår fungerade inte heller riktigt. Tar det idag istället :P

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0