Eurovision 2010

Kollade på melodifestivalen med Olivia, trevligt ;D

Däremot är jag inte så säker på att rätt låt vann. Anna är en riktigt stark artist, men låten är inte en vinnarlåt. Om jag får säga det själv tror jag inte på någon succé i ESC det här året heller. Hade hellre (som jag redan påpekat typ hundra gånger) velat ha Timoteij eller Eric Saade.

ESC det här året kommer att kretsa runt ballader, och sveriges bidrag är troligtvis inte alls så starkt att den sticker ut. Skulle i så fall vara Annas röst som berör och gör den någorlunda speciell. Vi får se hur det går, kommer antagligen att uppdatera lite kring Eurovision framöver. Jag är typ inne i en sån period nu. Som varje år :D



Kommentarer
Postat av: Pia

Sv: Håller med om att Anna är en stark artist, men precis som du sa, jag tror inte heller det är en vinnarlåt. Jag tror inte det är en sådan låt som man börjar gå och nynna på ofrivilligt, den lämnar inte på hjärnan på det sättet. Men som sagt, den är mycket bättre än Finlands, som är katastrofal.

2010-03-14 @ 00:03:37
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0