evening

Det är verkligen inte kul att må lite halvtaskigt en fredagskväll. Inte så att jag inte överlever, men det skulle gå bättre annars om man säger så. Dessutom är det så att mitt knä som jag gjorde illa i onsdags gör fortfarande väldigt ont och har svullnat lite, förutom blåmärkena alltså. Får kolla upp det om det inte blir bättre.

Träningen kändes ändå helt okej. Det är tävling snart och det märks väl till viss del i alla fall. Synd bara att man ser att det verkligen finns k a p a c i t e t till att göra något riktigt bra, men att man inte utnyttjar det fullt ut. Vi får väl tagga till lite nästa vecka :)

Får se till att slappa lite ikväll och vara på topp i helgen. Då vi faktiskt har ledigt på måndag också blir det en extra lång helg och då får man ju försöka uttnyttja det någorlunda :)

Puss
/Sara




Kommentarer
Postat av: Heyli

sv: ja visst va de grymt! ja är från norrland jag, brukar inte vilja säga mycket mer än så :)

2010-03-13 @ 14:04:45
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0