Fredagkväll

Skar mig nyss på handtaget på kastrullen. Ja faktiskt, man kan skära sig där också! Eller så är det bara jag som är en aning klumpig...
Hm.. kan nog vara så också! Det konstiga var att det kändes ingenting men blod bara forsar från mitt stackars finger. Om ni ville veta alltså.

Nog skrivet om mitt finger.. Det känns som att det här kommer att bli en lite seg fredagkväll. Som vanligt blir det väl lite mys hemma. Jag kan ju ändå bli uppmuntrad av att Solsidan visas sen. Det är ett så himla härlgit program med rolig humor. Synd bara att det inte är längre en en halvtimme.
Men jag har ju faktiskt en uppsjö av inspelade filmer som jag inte har hunnit se och som jag måste se om det ska finnas plats för annat. Kanske ska börja med Stolthet & fördom ikväll?

Vi får se, nu ska jag äta lite kyckling och titta ut på snön och sörja. För ja, nu är det dags för vår eller vadå?

Ett vinterlandskap,  någonstans i Sverige. Har ingen aning om var :P
Vackert eller hur? Men det skulle inte skada med vår.

Från http://fotoakuten.se

/Sara






Kommentarer
Postat av: Katrin

Okej härligt! Inte så mycket...

haft en bra dag? Kram

2010-03-05 @ 23:52:03
URL: http://kakatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0