frustrerande

Just när man faktiskt behöver använda kunskapsporten så fungerar den inte. Det är verkligen så typiskt. Motivationen till att göra hörövningar i franska existerar inte så ofta.

Annars är jag allmänt trött. Jag har tur om jag klarar mig igenom kvällens höjdpunkt innan jag slocknar, Desperate Housewifes. Det är i så fall väldigt imponerande eftersom mina ögon har en tendens att falla ihop så fort jag sätter mig ner just nu. Ett tecken på att jag börjar bli sjuk skulle man kunna tro. Men det har jag faktiskt inte tid att bli, så absolut inte.

Då får man försöka att klara sig ändå, även om man är lite godissugen trots godisförbud och allt det där.
             
                                                               Två kilo plopp från Gröna Lund! 



Lyckligt!  Dessutom en av världens godaste chokladsorter!
Att jag hoppade som en tönt av glädje då jag vann kanske inte borde nämnas, men är man en otursfågel har man rätt till det :)


Kommentarer
Postat av: sandra

nu blev jag sugen på plopp :(

2010-03-09 @ 20:25:13
URL: http://sandrajaber.blogg.se/
Postat av: julia

sv: det låter snyggt :)

2010-03-10 @ 07:51:43
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0