Gymnasiefest

Ännu en helg har gått, och den här gången har jag inte spenderat en minut av den hemma. Därmed kanske man förstår den lite dåliga uppdateringen.

I fredags var det Gymnasiefest i Norrköping vilket visade sig vara roligt. Jag, Jennifer & Louise fixade oss lite hemma innan och hade lite trevligt sådär. Louise var otroligt snäll att fixa mitt hår och sminka mig, resultatet blev riktigt lyckat och jag kände mig nästan som en helt annan person! Vilket kanske man ska inflika är rätt bra ibland ^^
  Tyvärr finns det knappt några bilder från hela kvällen, möjligtvis någon där vi inte var klara.

I lördags vaknade vi vid 12 ungefär och slappade mest hela dagen. Gick bland annat i väg för att köpa glass vilket innebar att mina glassförbud avbröts några veckor innan det var tänkt. Det ger mig lite dåligt samvete, men underbart gott var det! Vi fortsatte med att proppa i oss glass med lite myskväll senare. 

Jag menar, ska man bryta det jäkla förbudet ska man väl göra det riktigt ordentligt! Det har i alla fall gjort att jag känner mig som mig själv igen, en bit saknas liksom utan glassen ^^


Dagen till ära blev inte så händelserik, men roligare att ha lite sällskap än att sitta hemma och ruttna sönder. Plugg är överskattat har jag i alla fall konstaterat, det är ju bara om man vill ha en bra framtid. Men vi lever väl för fan i nuet eller hur? :P

                                                                                 Bild från årsboken i 9:an. Sara utan tomrum efter glass ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0