hihi

En onsdag som alla andra, men ändå inte. Har varit på otroligt gott humör praktiskt taget hela dagen och skrattat en hel del...

Träningen gick väl helt okej, det märks ändå någorlunda att det är näst sista träningen innan tävling. Tävlingsmänniskan i mig väntar o t r o l i g t mycket!

Däremot tänkte vi göra en liten rolig grej av det hela, därför är en ganska udda låt vald. Aldrig att någon skulle gissa på den. Haha!

För att beskriva den skulle man kunna säga:
Den är relativt töntig!

Alla som går i 8;an och yngre kommer att tycka att vi är töntigast i världen

Skapar himla bra stämning

Otroligt svängig ^^


Tolka det som ni vill ^^ Efteråt får vi se om jag vågar avslöja det, men fram till dess får det förbli en hemlighet här iaf. Kan bara säga att det är ett perfekt låtval för gruppen :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Det där lät som en spännande låt! :) Fler ledtrådar? ;D



sv: Det måste du absolut göra! :D Jag skulle inte klara mig utan Photoshop längre, det är så praktiskt för alla småändringar som ska göras också (beskära bilder, ändra kontraster och kurvor och sånt).

2010-03-24 @ 21:39:33
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0