I-landsproblem

Fick en förfrågan från pappa om jag helst ville plocka ur diskmaskinen eller tvättmaskinen förut. Fin arbetsfördelning ni vet ;)
Efter några sekunders eftertänksamhet väljer jag tvättmaskinen. Några strumpor är väl liksom inga problem..
Men icke! När jag kommer ner i källaren inser jag att det är sjuhundraelva miljoner strumpor i tvättmaskinen som ska plockas ur istället för några få som jag tänkt mig... Typiskt alltså!

Skulle bara informera er om detta lilla i-landsproblem med lärdomen att man alltid ska fråga hur m y c k e t arbete det är, INNAN man väljer. Sen kan man ju tycka att jag är lat, men när man för en gångs skull får en förfrågan ska man väl välja det rätta?

Puss
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0