freedom

Om man bara har basgrupp är det inte så nödvändigt att ta sig till skolan eftersom själva restiden är fyra gånger så lång som själva lektionen.

Meningen är ju att jag ska plugga hemma, och jag tänkte faktiskt vara duktig och ta tag i det snart... Efter en riktigt god frukost klarar man allt. När man har all tid i världen kan man ju omsorgsfullt passa på att fixa en perfekt frukost<3

Just nu sitter jag i alla fall och glor ut genom fönstret, när solen skiner så här längtar jag efter sommar. Ge mig sommar nu! 


                                      Bilder sommar 2008- Öland<3 
                                                        längtar!
                                 
Puss
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0