I'm tired of everything

Usch för snön är en bra mening för idag. Nu ska den bort! Jag måste medge att jag älskar snö, men just nu är den bara störande. Tågen fungerar inte, man ska försöka kunna ta sig nånstans och man är blööt när man kommer in.
Självklart skulle jag som är så smart ta en liten genväg på vägen hem till mig idag, genom en skogsdunge. Jag hann gå e t t enda steg innan jag ramlade. Sen kan jag säga att jag hade snö ÖVERALLT. För när man ligger med huvudet i 40 cm snö måste man ta sig upp också, vilket leder till att snön letar sig in överallt. Smart tjej eller vadå?

Dessutom är jag trött på det mesta just nu. Det är nästan så att jag inte orkar med mig själv.  Jag vill bara få slut på skiten, samtidigt som jag faktiskt inte orkar bry mig tillräckligt heller. Det är bara så jobbigt att röra ihop allting och inte känna att man har någon koll...

Nu ska jag i alla fall ner och träna lite, hoppas det känns bättre sen. Träning brukar ju faktiskt hjälpa ibland...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0