Klubbmästerskap

Är alltid lika gullligt. Små barn som kör en och en och är otroligt nervösa :)

Sen att jag, Bella, Carro & Caroline fick för oss att också vara med den äldsta klassen kanske inte var så otroligt gulligt, men rätt kul ändå. Inte för att vi tog det hela så himla seriöst :P Vi ändrade till och med varven lite så det blev liksom mest på skoj. Att vi satt där lite förväntansfulla precis som småbarnen kanske däremot inte borde nämnas...

Dessutom ger det ju l i t e press i alla fall, och det är alltid bra om man vill köra lite bättre liksom.

Nu ska mitt rum försöka städas, det är faktiskt inte lämpligt att vara i de här röran längre. Sen kan jag ladda upp för melodifestivalen med gott samvete. Om jag har städat vill säga ;)


Lite söta priser sådär :) Usch bara på Bella som tog jordgubbsglaset^^ 

Puss
/Sara





Kommentarer
Postat av: bella

mohahahaa "och ännu mer ondskefullt skratt" :*

2010-03-13 @ 18:49:53
Postat av: Sara

Haha bella, så du har hittat hit :P Med jordgubbsglas och allt :P

2010-03-13 @ 23:26:15
URL: http://sarahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0