krock

Märkte att det har blivit väldigt dålig uppdatering de senaste dagarna... Har bland annat känt mig lite halvsjuk och helt enkelt varit borta en del.

Dagen till ära kan jag säga att det faktiskt finns tid att blogga. Efter att ha gjort ett ganska misslyckat Nk A-prov och även sett en krock live så.. Jorå, en bilkrock hann vi se idag också. Någon person som inte riktigt kan trafikregler och kör in i en stackars elev som övningskör. Vilken smäll det blev alltså! Nästan så att vi som gick där och fick skåda hela dramat hoppade högt. Stackars den som satt och övningskörde, det är verkligen inte något man skulle vilja vara med om.

Jag får väl uppmuntra mig själv till att våga mig ut på vägarna nu i vår. Om någon annan vågar vara ute får man ta det på eget ansvar :P

Jag klarade ju av gokart ändå! Inte för att det är samma sak, men herregud. Den har ju motor vilket är en framgång i sig :P ?


Kommentarer
Postat av: Kajsa

(Mobbar min kompis så alla som har lust att göra dagens goda gärning klickar in sig på min blogg och kommentera om hur söt hon är i det översta inlägget ;D)



Usch, läskigt att övningsköra... ;P

2010-03-19 @ 16:16:44
URL: http://lizzlie.blogg.se/
Postat av: Pia

Usch, ja stackars den som övningskörde, måste ha varit lite av en chock, jag skulle nog ha blivit rädd att köra efter det (även om det var den andres fel)



Kan även nämna att jag var rejält nervös då jag övningskörde i höstas, eller i alla fall var jag det de första gångerna, sedan var det nog bättre.

2010-03-19 @ 17:36:25
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/
Postat av: Maria - TÄVLING PÅGÅR

Oj vad hemskt med en krock. :O Jag börjar bli nervös inför bilskolan och övningskörning och allt det där nu, ska börja om någon månad.

2010-03-19 @ 19:43:13
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: Heyli

usch vad hemskt med en krock, då man övningskör dessutom fyfan..



sv: ja att ha städat är så bäst, precis som du säger så kan man göra roliga grejer och inte ha ångest över att man borde ha städat först :)



2010-03-19 @ 20:30:23
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0