lördagsmorgon

Igår lade jag ett löfte om att inte gå upp efter 10 på helger. Ett jobbigt mål, jo tack jag vet, och det var nog därför jag bröt det redan första dagen. Jag såg denna dags ljus klockan kvart i 11 om jag ska vara exakt. Inte för att solen skiner, vilket jag helst skulle önska med tanke på att hela dagen ska ägnas åt att plugga!

Otroligt tråkigt, och lite sol skulle verkligen inte sitta fel just denna dag!

Nu ska en relativt nyvaken tjej ta tag i städningen av rummet. Absolut nödvändigt med tanke på att det är som att gå in en hel garderob, med lite annat smått och gott liksom ;)

En bild av mig som nyvaken för mer än 15 år sen. Det här är nog ett av de få korten jag faktiskt inte ler på. 
Men är man trött så är man. Har ju trots allt aldrig varit en morgonmänniska ;)




Kommentarer
Postat av: angelica

Det stämmer rätt bra de. :)

Ja den är bättre idag, så imorgon är det tävling som gäller. =)

2010-03-27 @ 13:21:17
URL: http://angelicayltin.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh vilken gullig bild! :D Håret åt alla håll och en helt konfunderad min :)

2010-03-27 @ 22:21:10
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0