Lördagsshopping

Vaknade för en halvtimme sen när mamma meddelade att vi ska åka iväg lite tidigare än vi tänkt. 11 på förmiddagen, hade hon inte sagt det till mig hade jag fortfarande varit nyvaken då.
Pappa ska tydligen köpa mobil, vilket jag ser helt onödigt eftersom han ändå inte kommer förstå hur man ska använda den. Menmen, vill han ha en så får han väl ge det ett försök.

Senare far vi till min kusin som fyllde 9 år för ett tag sen och firar honom lite. Ska bli kul att träffa kusinerna igen, så himla charmiga. Det är i alla fall planerna för min lördag. Kanske hittar något shoppingfynd på vägen också?

Ett par riktigt söta ballerinaskor från H&M som jag skulle vilja ha till våren & sommaren. Kanske något att satsa på eftersom de bara kostar 149 kr ;)

Puss
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0