nighty

Nu när Glee är slut för säsongen tillbringas torsdagskvällarna oftast genom att titta på Vampire Diaries som jag tidigare nämnde.

Att jag sedan kollar på ett gammalt avsnitt samtidigt som ett nytt spelas in kan ju anses lite konstigt. Jag menar, att jag väljer just den här tiden när jag kan när som helst. Men som det kontrollfreak jag är, vet jag att ifall jag faktiskt sätter en tid för att ta tag i det, så känns det mycket bättre. Att jag sen ligger en massa avsnitt efter är en annan sak, som är lite surt. Man vill ju veta vad som händer, och det är ju rätt spännande :)

Nu ska jag besöka duschen och försöka plugga lite naturkunskap. Det sistnämnda är inget jag kan lova, något annat roligare kommer ofta i vägen...


Jag kan till sist säga att ni borde ge Vampire diaries ett försök om ni inte gjort det tidigare, det är absolut sevärt!

Puss
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0