om det vore...

Just nu känner jag att det mesta faktiskt är jobbigt. Känner mig en aning nere över det mesta och ibland är det som att ingenting kan muntra upp en. Möjligtvis hjälper Desperate housewifes sådär en aning ikväll :P

Närå, men det är glädje för stunden i alla fall, och det krävs också. Kanske beror det på att jag är allmänt besviken på mig själv över det mesta och önskar att vissa saker vore annorlunda, helt annorlunda egentligen...

Nu känner jag att detta aningen deprimerande inlägg med desperate housewifes som enda ljuspunkt får sättas stopp på här. Det ska göras något vettigare, kanske reda upp allting som är i en himla stor röra? Kan ju starta just med skolarbetet...



                                                                                               Så härligt med sommar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0