skolarbete

Kom hem relativt sent efter gårdagen och tänkte slänga in ett litet inlägg vid halv 12, men av olika orsaker glömdes det bort och jag höll på med annat. Det blev tyvärr inga skor igår, men däremot en brun och vit-randig bikini.
Kanske lite före säsongen, men det gäller ju att vara ute i god tid. När man väl hittar något man vill ha så att säga. Kanske slänger upp en bild på den senare.

Dagen avslutades med god mat hos kusinerna och lite firande. Väl hemma gick jag och lade mig kl 1, en anledning till att jag inte gick upp förän vid halv 11 idag. Men också för att jag kände paniken över allt pluggande som måste göras till den här veckan. Det konstiga är bara att här går det helt okej att skriva, men plugget bara avbryts hela tiden :P

Nu ska jag fortsätta med allt, ha en bra söndag<3

Puss
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0