tålamod

Jag måste säga att jag är en aning imponerad av mig själv! Jag har blivit så himla tålmodig helt plötsligt.
Visst, saker kan få mig irriterad men just nu känns det som att jag har tålamod med allt. Att det leder till att jag börjar prata med folk som att de är efterblivna när jag ska förklara något kanske inte alltid är så uppskattat, men ändå :P

Däremot har jag inte varit tålmodig tills det är lov! Imorgon efter inlämningen av uppdraget och provet i HLR på idrotten är jag äntligen fri! Då ska jag göra allt det som lovet för med sig. Fira påsk hos farfar & farmor med kusinerna, träna, träffa vänner, shoppa och bara vara. Allt som hör lov till liksom!

Hoppas jag hinner träffa de vänner jag inte har träffat på ett tag och som är otroligt saknade! Vi måste hitta på något ;)

Sov gott allihopa!
Puss
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0