Tävlingsuppdatering :)

Ja, roligt var det ju i alla fall. Sen att resultatet inte riktigt blev som jag önskade är en annan sak. Bäst gick det i hopp med poängen 8.4. Helt okej med tanke på att det var ett fall samtidigt med andra småmissar (bland annat från mig) :) Att vi kom 6:a av 36 lag där känns ju en aning tröstande, även om en medalj hade känts bättre ;)

Matta & Fristående gick inte riktigt som det borde, men tycker ändå att min insats var någorlunda okej´(eller i alla fall inga stora missar). Vi får väl titta på filmerna sen och se om jag ändrar uppfattning :)

Nu laddar vi för Umeå istället! :D

Eller, snart i alla fall. Först är det dags att utstå en hel vecka i skolan. Tre prov och en stor inlämning. Wooho!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0