this is my life

Ända sen den vann i lördags har jag gång på gång försökt att börja nynna på den, att få låten så intressant att jag faktiskt kan melodin utan att tänka efter. Det värsta är att det inte fungerar!

För mig känns det som ett alldeles för dåligt tecken med tanke på att jag faktiskt har lyssnat på låten ett antal gånger. Det kan ju också bero på att jag helt enkelt tyckte att det inte var helt rätt låt som vann och att det blir en konsekvens av det. Däremot måste jag medge att låten är bra, Anna är riktigt bra, men kanske inte alls så som jag vill. Antagligen är jag bara lite sur för att mina egna favoriter inte vann ^^

Men jag hoppas bara att andra människor får låten på hjärnan, en liten chans i Eurovision ;D Ett litet önsketänkade liksom ^^

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0