En sak är klar, tusen kvar!

En helt vanlig måndagseftermiddag idag. Hade skriftligt nationellt prov i franska i morse klockan 8.  Det borde vara straffbart att ha prov vid den tiden på dygnet! I vilket fall som helst tror jag att det gick relativt okej ändå, vilket kände skönt med tanke på hur mycket jag oroat mig för det.

Har inte bestämt mig om jag ska ta mig i kragen för att bege mig till träningshallen om lite mer än en timme. Det skulle vara skönt, men för en gångs skull skulle jag behöva prioritera skolan. Det måste vara nära på andra gången i mitt liv som jag faktiskt säger att skolan prioriteras a l l r a först. Otroligt vilken utveckling som har skett!

Vi får väl se hur det blir ändå, jag som är så väldigt (?) effektiv kanske hinner en del innan det är dags och då finns det väl ingen anledning i världen att stanna hemma?

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0