torsdagstrött

Tänk att det snart är helg igen, veckorna går verkligen otroligt snabbt. Om det enbart beror på att man träffar roliga människor eller om det finns alldeles för mycket att göra på för lite tid är en fråga... Antagligen främst det sistnämnda faktiskt, även om roliga människor alltid förgyller dagen.

Känner även att jag måste ta tag i skolarbetet lite mer s e r i ö s t nu och faktiskt inte bara slarva med allt. Men annars känns allting lite allmänt jobbigt just nu och det kanske är anledningen till att jag inte orkar. Men får se till att rycka upp mig lite och fixa till allt snart :)

Nu funderar jag på om ett avsnitt av Vampire diaries skulle passa bra, har flera avsnitt inspelade som jag inte har sett. Känns som ett bra tillfälle när man är lite torsdagstrött, och programmet är ju inte fel :)

Ciao!
/Sara


Kommentarer
Postat av: Katrin

Va roligt att du tycker det! :D Allt bra idag? kramar

2010-03-11 @ 20:45:01
URL: http://kakatrin.blogg.se/
Postat av: Katrin

Va roligt att du tycker det! :D Allt bra idag? kramar

2010-03-11 @ 20:45:08
URL: http://kakatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0