till the end of the road

Jag började dagen klockan 6 imorse, och innan klockan 8 hade jag faktiskt varit i tre städer. Följde med och lämnade mamma i Linköping och fortsatte med pappa tillbaka till Norrköping. Inte för att jag var så närvarande, sov nog mer än tre fjärdedelar av vägen ;)

Sedan var det dags för en lång dag i skolan med två prov. Matteprovet var förvånandsvärt enkelt, speciellt i skillnad mot det förra.

Tog chansen att åka hem med pappa klockan halv 5, men vi stannade förbi på Ingelsta för att ordna lite ärenden vilket slutade med en middag på McDonalds. Självklart antog jag erbjudandet när pappa frågade om jag ville ha glass också. Fick välja mellan två köer, vilken den ena skulle gå snabbare. Trodde jag ja!

Det var en ensam pappa som skulle beställa till sig själv och sin dotter på fem år. Jag höll på att dö när han började beställa. Jag skojar inte! Han skulle ha allt, en massa fika plus vanliga menyer. Och dessutom skulle nästan allt vara special. Till sist plockar han upp alla rabattkort också, vilka han inte kunde hantera och han envisades med att få alla sina rabatter...

Det var en jäkla tur att jag ens fick någon glass, om han hade fått fortsätta i sin takt skulle det fan ta hela kvällen!


                                                               Utforska, det är vad jag ska göra:) Lära mig lite mer om Word liksom!


Kommentarer
Postat av: Maria - TÄVLING PÅGÅR

Haha, vilken rolig herreman du hade före dig i kön! :P När man är på såna där ställen som McDonalds så känner man ju nästan press på sig att beställa snabbt så att man inte irriterar alla som står bakom en i kön, men den där mannen verkade ju ta det helt chill. ;)



sv: Hihi, tack! :D

2010-03-31 @ 20:36:08
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0