väckning

Ett svårlöst problem är äntligen fixat! Varför ringer aldrig väckarklockan på morgonen?

Det är ju verkligen inte mitt fel att jag vaknar senare än jag tänkt varje dag. Närå, det är ju väckarklockans fel!
I alla fall var det vad jag trodde, att skiten inte började ringa vid rätt tid. När jag väl börjat skälla på den dåliga kvalitén fick jag lösningen nyss.

Så fort den jäveln börjar ringa på högsta volym (vad som krävs för att chockvakna liksom) smäller jag till den på avstägningsknappen. Vilket kan vara en anledning till att den inte går igen senare? Smart att man stänger av den, det finns ju snooze!

Hm... får komma på något sätt att lura mig själv liksom^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0