Jacka

Mattias vann Let's dance, kanske man redan har koll på. När jag äntligen bestämt mig för att Claudia borde vinna blir det helt tvärtom ^^ Inte för att det gör mig så mycket, jag är glad ändå :)

Däremot sitter jag här och suktar efter lite nya kläder. Framförallt behöver jag en ny jacka, men usch så svårt det är att hitta en... Till ett helt okej pris samtidigt som man ska gilla den också :)

Den här är rätt snygg. Snygg på modellen i alla fall, vilket kanske inte alltid är ett alltför lovande tecken då kläderna alltid har en förmåga att framhävas perfekt på klädesmodellen medan man själv ser ut som en uppstoppad katt (bara för att skriva något liksom:P Som att en uppstoppad katt har med inlägget att göra) Men sådär konstigt helt enkelt, när kläderna inte riktigt har rätt passform ^^

Nä, nu är det dags att lägga ner det här!
När ett inlägg börjar med let's dance och avslutas med att beskriva hur man ser ut som ett uppstoppat djur är det nog dags att avsluta för kvällen/natten. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0