varierat

Det går nog att sammanfatta den här dagen relativt kort. Ett matteprov och redovisning som gick år helvete. Annars lite flummigt på slutet i skolan, kändes rätt okej :) Att man kan glädjas åt någonting även om annat inte fungerar liksom...

Just nu sitter jag och stör mig på att internet har en förmåga att vara en aning segt vilket gör mig otroligt rastlös. Samtidigt ska jag försöka ta tag i franskan och skriva en duglig text. Observera att jag inte ens väntar mig att den kommer bli bra, jag förstår knappast den nya grammatiken. Men förhoppningsvis sitter den snart :)


Lite musik passar alltid bra - skön plugglåt från melodfestivalen.
Salem al Fakir -
Keep on walking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0