Vårkänslor

ååh! Nu känns det verkligen att våren börjar komma. När solen skiner så som den bara kan göra på våren & sommaren. Så där varm och bländande. Snön ligger ju kvar, nära på 30 cm i trädgården, men jag är glad ändå :) Observera att solen inte lyser längre, eller att jag tror det. Såå dum är jag inte, bara nästan ;)

Jag menar, det är ju ändå ett positivt tecken att det är plusgrader och att snön börjar smälta. Därför måste bloggen tillägnas ett inlägg om det, oavsett tid på dygnet.
 Om man tänker efter har det legat snö konstant på marken sen en vecka innan jul, och det är rätt länge nu. Vårkänslorna är nästan så bra att man kan strunta i att man har matteprov och redovisning imorgon. Eller nej, faktiskt inte. Men det hjälper en bit på traven!

Nu har jag i alla fall varit och tränat lite, kändes helt okej måste jag säga... Dags att återgå till matteboken tyvärr nudå!

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Min dag har varit helt okej! Vad gör du då? :)<3

2010-03-08 @ 22:37:54
URL: http://kakatrin.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Underbart! Den här jäkla snön har varit här länge nog nu. :) Bara 15 veckor kvar tills sommarlovet också

2010-03-09 @ 15:15:47
URL: http://lizzlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0