Wednesday

En onsdag med blandade känslor om allting faktiskt... Köpte i alla fall biljetter till Haga/Kunskapsfesten nästa vecka, hoppas det blir en rolig kväll med en massa roliga människor :)

Har traskat runt i allt snöblask hela dagen, med klackar. Halkade enbart en gång, vilket resulterade i ett ont knä, men jag överlever. Känner bara att jag väntar tills snön har försvunnit och jag kan ha både klackar och converse utan att bli genomblöt. Att mina converse inte är i samma skick som när jag köpte dem är en annan femma, jag gillar dem ändå ^^

Avslutade med lite träning som kändes rätt bra faktiskt, var inte ett dugg sugen på att  åka till träningshallen från början. Lite halvdåligt humör sådär, men det förändrades när jag väl kom dit.. :)







 Mina converse som nya, tyvärr är de inte i  exakt samma skick längre :P


Kommentarer
Postat av: Katrin

Jag älskar verkligen sjunde himlen! Men det är tråkigt att det visas varje dag, som du skrev. Man hinner inte!

Vet du när reprisen på Desperate Housewives går? Missade igår :'(

2010-03-10 @ 21:44:15
URL: http://kakatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0