weekend

Härligt att vakna upp en söndagsmorgon vid 11 och inse att solen skiner ute. Tyvärr ligger temperaturen inte alls mer på än någon ynka plusgrad. Jag som vill ha bort all snö också! Skulle gått upp vid halv 10, men tyvärr kändes sängen mer lockande vid det tillfället. Man kan ju se det positivt att jag faktiskt kom upp någon gång :)

För en gångs skull innebär inte söndagen en massa ångest inför att helgen är slut imorn och att det är dags för skola igen. Vi har ju sån himla tur att det är studiedag imorn och det är liksom sånt som lyfter humöret.
Ska ändå försöka ta tag i (den jävla)naturkunskapen idag. Om jag hade gjort det för länge sen skulle jag knappt ha behövt lyfta den idag, men så lång framförhållning har jag faktiskt inte tyvärr :/

/Sara

Kommentarer
Postat av: louise

sv: ja eller hur! hon kommer bara smälta in bland alla andra, eric skulle ju sticka ut! menmen, inte som att vi brukar göra succé direkt, får hänga med på eric´s succé här i sverige ist ;)

2010-03-14 @ 15:15:06
URL: http://lacc.blogg.se/
Postat av: Katrin

Ja verkligen! :D Vad gör du idag?<3

2010-03-14 @ 16:21:18
URL: http://kakatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0