chokladbegär

Just nu sitter jag och äter sista rutan av mina Marabou polka. Helt magisk choklad med en perfekt blandning av polka och en av de godaste chokladsorterna i världen. Helt klart värd att testa!
OBS:  Dock tar den slut alldeles för fort för sitt eget bästa.

Den inhandlades när jag åkte iväg vid lunchtid till Norrköping. Jag var fast besluten av att köpa ett par jeans, men tyvärr fanns inte rätt storlek på dem jag ville ha. Så det blev inga jeans och egentligen inget annat heller, förutom chokladen då...

Ändå är jag rätt nöjd med dagen ändå :) Tänkte också tala om att eftersom jag nästan åt en halv ananas igår är min tunga helt sönderfräten (finns det ett ord som heter så?) Nu ska jag i alla fall leka lite i photoshop och kolla lite på film senare.

Dessutom har jag hört den här låten åtskilliga gånger under dagen. En så himla härlig låt!
Ger gamla vibbar^^
The pointer sisters - Jump (For my love)


Kommentarer
Postat av: miiah

sv: haha absolut :)

Ja precis, det är inget man gör om man inte känner att man verkligen vill :p man måste ju ha idéer och sådant på hur allt ska se ut :)



Vad hittar du på ikväll då? :)

kram

2010-05-14 @ 22:02:06
URL: http://miijauh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0