I went everywhere for you

Efter ännu ett uppehåll på bloggen är jag tillbaka på heltid igen ;)

Känner att jag har mer lust, tid och ork till att hålla igång bloggen någorlunda nu. Efter en helg som varit full av rolig gymnastik på RM 3 här i Katrineholm. En riktigt rolig tävling med några riktigt duktiga lag och en massa snygga volter. Det största problemet var att det blev så svårt att sitta still och inte springa ner på planen och köra lite ;)

Bella och jag har dessutom lärt oss att det kan vara svårt att klappa i takt till musiken samtidigt som man tittar. Man måste ju liksom se till med hjärnan så att ingen ramlar. ;) Men också att anledningen till att resultattavlan är svart kan vara att man själv står framför projektorn  ;) Haha, det hände faktiskt ^^

Kollade också på Eurovision här hemma i lördags. Hade inte hört mycket av Tysklands låt tidigare, men nu går den på repeat här i rummet. Det var verkligen en värdig vinnare! Trots att Sverige kunde ha tagit sig till final skulle vi inte ha en chans där. En ballad i år var kanske inte det bästa valet...



Efter en fika på stan idag med Lisa, Karin & Olivia anser jag mig vara värd lite ledig tid. Eller ledig tid... Jag ska sitta utomhus och plugga in det sista nu. Efter den här veckan är det slut, så det är bara att ta i lite i slutet liksom. Om jag orkar vill säga...

Lena - Satellite



I went everywhere for you, I even did my hair for you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0