Je ne sais quoi

När jag nyss kikade på senaste händelser här på bloggen insåg jag att gårdagens två inlägg inte blivit publicerade av någon anledning. De är inte ens sparade som utkast. Mystiskt! Får ta igen det med ltie nya inlägg idag istället...

Just nu sitter jag och fixar lite på min idrottsanalys. Grejen är den att jag inte riktigt kommer framåt, trots att jag ska lämna in den imorgon. Hoppas det löser sig! Dessutom har jag antagligen inte ens chans att få mvg på den här uppgiften ändå, så jag tar det lite som det kommer. Så blir det när man latar sig!

Lite surt är det att sitta inne när solen skiner utomhus och temperaturen nästan ligger på 20 grader. Det borde vara förbjudet att plugga i sådant väder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0