Kvällsinlägg

Blev inget blogginlägg igår. Jag var ju så effektiv med annat. Insåg att om jag inte började plugga lite smått nu kommer det att blir panik om någon vecka eller två.

Dagen har känts okej och avslutades med lite gympaträning. Det gick helt okej faktiskt, trots att jag är så otroligt seg nu för tiden.

Imorgon har vi orientering, eller snarare en uppstart på orienteringen. Hoppas inte man blir utsläppt själv i skogen. Man skulle ju kunna dra en chansning om hur det kommer att gå. Jag och en karta, i en skog där jag varit max en gång. Nja... Tror faktiskt inte att det är världens bästa kombination :P Egentligen spelar det ingen roll var man ska orientera, jag är lika värdelös på det ändå ^^

Nu ska jag ligga och drömma om Marabou polka, verkar vara helt himmelsk! Trots att jag inte har smakat den än :P


 Polka och choklad? :D


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det borde vara förbjudet att släppa ut ett gäng elever med enbart karta som hjälp! Livsfarligt (nästan åtminstone) ;)



Polka chokladen är helt underbar. :D Inte lika god som sommarchokladen men nästan.

2010-05-06 @ 18:56:34
URL: http://lizzlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0