Minilov

Jag är så glad, just för att vi har ledigt fyra dagar i rad!

Vad måste göras:

  • Starta igång photoshop (Hjälp är absolut nödvändigt)
  • Träffa vänner (mycketmycket viktigt!)
  • Sova
  • Städa mitt rum
  • Plugga inför de 5 proven vi har nästa vecka (Plugg i såna mängder är omänskligt!)
  • Sätta upp studsmattan

Och så vidare... Ja, jag HOPPAS att jag hinner allt (inte en chans).
Man får helt enkelt räkna bort någonting på listan. 
Men är det lov är faktiskt vänner och annat som är roligt det viktigaste.
Det vill säga photoshop och studsmatta.
Det som är kvar gör man på den överblivna tiden, som inte existerar.
Synd... då blev det bara plugga och städning som behöver tas bort.
 Jag hinner ju med majoriteten av listan ändå ;)

Kan dessutom meddela att jag har tränat idag Utan energi gick det inte så bra, men jag är glad ändå. Har dessutom lite ont i kroppen, tror att min kropp tillhör en 70-åring med tanke på alla mina småskador hela tiden. Inte ens tårna kan hålla sig hela...


Hm... Hittade en bild där det ser ut som jag ska kasta glassen i ansiktet. Kanske behövs för att jag ska inse att jag faktiskt måste plugga under helgen...


Kommentarer
Postat av: Louise

Härligt med ledigt! :D

Hoppas du hinner med, men slit inte ut dig. Du ska passa på att vila ut också. :)

2010-05-13 @ 20:50:12
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0