Monday

Var så otroligt trött igår att jag slocknade redan vid halv 11. Det ledde till att jag sa en absolut massa osammanhängande saker till mamma imorse. Mamma frågade vilket tåg jag skulle ta, och jag svarade något i stil med "Alltså, nej, det är mina kusiner" kände jag att det var dags att ta tag idagen på riktigt. Mrn... Klockan 9 pallrade jag mig upp ändå.

Hade få lektioner i skolan. Jag, Evelina & Johan skrev i alla fall klart vår debatt på franska, känns skönt att ha det avklarat :) Efteråt drog jag och Evelina ner på stan ett tag och gick runt lite:)


Nu är tv:n bokad för hollywoodfruarna. Evelina och jag har en plan, som inkluderar både slutsteget i franska och Maria Montazami. Udda kombination? Absolut!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sv: Såklart jag tycker! Hur kan du inte älska den där oerhört nya och uppdaterade mobiltelefonen? ;O

Bild på mobilen efter att du släng den i väggen? :D



Tack! :) Rätt säker på att fotografen tackar också.

2010-05-03 @ 22:46:30
URL: http://lizzlie.blogg.se/
Postat av: miiah

sv: absolut! man blir så lättad lixom :)

åh, nationella är så trist.. jag har nationella i engelska B nu snart :P hoppas ditt gick bra =)



här är det bara bra! än så länge ;)

haha ja, min helg var rätt bra förutom sjukhuset då :) inget roligt sätt att tillbringa en lördagskväll på men bara älsklingen mår bra så =)



kraam!! :D

2010-05-04 @ 16:13:18
URL: http://miijauh.blogg.se/
Postat av: Katrin

Tack! :) Jo, min var med bra :) Händer i helgen då?<3

2010-05-05 @ 09:47:37
URL: http://kakatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0