Nöjd

Trots att jag sov till närmare lunch idag (eller igår :P) så tycker jag ändå att jag har hunnit med en del. Jag har sovit, fixat photoshop (lycka!) och träffat vänner nu på kvällen och haft en liten filmkväll.

Underbart tycker jag! Photoshop kommer nog ta en väldigt lång tid för mig att förstå... Jag är inte så snabblärd om man ser det så.

När jag suttit och mixtrat ett tag insåg jag att jag hade fått sms för ca en timme sen som jag inte hade läst. Sen bar det av till Lina för att träffa henne och Baoan och kolla lite film. Baksmällan blev det, och den var riktigt grym faktiskt, dessutom till ett grymt sällskap :D Recension kanske kommer imorgon, om man inte har sett den kan jag säga att den är sevärd!

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Det är ju en dag imorgon också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0