Sommar


Idag vaknade jag klockan kvart över elva för att jag fick telefonsamtal från Lina. Hon undrade om jag ville dra ner med henne och Alex på stan. Dessutom bad hon mig att inte få panik, men de skulle träffas om en kvart. Självklart fick jag panik, men med flexibla vänner kunde jag möta upp dem lite senare.

Vi gick runt på marknaden och pratade och kollade runt lite. Jordgubbar såg obeskrivligt gott ut så vi köpte lite och drog ner till Djulösjön för att njuta av vädret och så. Verkligen synd att jag inte hade kamera med mig, det var så otroligt fint vid sjön med det fina vädret och så.

När jag kom hem kastade jag på mig ett par shorts och skar upp en ananas och satte mit i solen. Helt fantastiskt väder med ca 25 grader. Från att ha varit iskallt de senaste veckorna till att bli ett riktigt somamrväder. Det gillar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0