tävling i Eskilstuna

När man går upp klockan 6 på en söndag efter bara några få timmars sömn är man ganska trött. Åkte i alla fall iväg för att våra små gymnaster skulle tävla i Eskilstuna. De var riktigt duktiga och fick en bronsmedalj i hopp. Dessutom gjorde de en grym insats och har verkligen utvecklats sen i höstas. Otroligt kul att se!

Nu kan man kalla mig rätt utslagen faktiskt... Tror att jag tar mig ut en stund, när solen väl kollar fram :) Nöjd efter dagen är jag ändå, men trött.. :P

Puss


Kommentarer
Postat av: miiah

sv: skönt att du trivs bra på linjen :)

yes, det är skönt med massa mvg, då slipper man oroa sig och kommer säkert in på högskolan :)



allt bra med dig idag?

kram :D

2010-05-03 @ 18:16:43
URL: http://miijauh.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad roligt att det gick bra för dom! :D



Puss

2010-05-04 @ 18:53:29
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0