too tired

När man är så trött hela tiden att man planerar varje minut av morgonen för att kunna sova de där extra ynka minuterna, samtidigt som man ändå går upp en timme senare än vad man tänkt från början, då är det faktiskt dags att sova.

Det är faktiskt så att jag gillar att ha saker att göra hela tiden. Men, när det kommer till plugg blir det liksom lite jobbigare. Allt jag längtar efter just nu är sommarlovet. Om en vecka finns det ingenting kvar att göra, och om två veckor och två dagar är jag fri på riktigt!

På vägen har jag hunnit avverka min sista gympaträning för terminen. Sorgligt, men sant tyvärr... Men, det gick faktiskt förvånandsvärt okej idag med tanke på hur trött jag är. En helt okej avslutning på terminen faktiskt ;)

Nu ska jag sova och låta naturkunskapsboken och kärnkraften hålla mig sällskap :)

Bon nuit!


Kommentarer
Postat av: Pia

Vad sent ni får sommarlov!

2010-05-31 @ 15:31:48
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0