torsdagsorientering

När jag kom till skolan imorse insåg jag att vi skulle ha stadsorientering till att värma upp med. Jag drog en lättnadens suck!  Om två veckor är det däremot riktig orientering, och det gör mig en aning nervös. Banan skulle vara 6.5 km, och det är  fågelvägen :O . När jag har irrat runt klart i skogen kommer jag säkerligen ha sprungit mer än en mil.  Ja, det kanske tyder på att orientering inte riktigt är min grej!

Tog dessutom en glass på halvars idag, riktigt smaskigt! Glass är en livsnödvändighet! Tänkte bara påpeka det, så att ingen lever utan att äta glass liksom ^^

Dags att fortsätta med labbrapporter, eller ja.. Börja med dem för idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0