1 maj

Vaknade för ett tag sen och insåg att vädret är som det är. Mulet, kallt och blåsigt... Jag som hade tänkt att sätta upp studsmattan idag. Det är ju faktiskt snart på tiden, för idag är det maj :D Men det känns bara kallt och jobbigt idag, så det får ske en annan dag istället.

Illa att 1 maj är på en lördag i år, man missar ju en dags ledighet. Om det skulle varit fredag idag skulle studsmattan kunna åka upp imorn (om vädret vore bättre så man orkade sig ut) och sen det som är det riktiga på söndag är det tävling med de små gympabarnen. Känns roligt faktiskt :)

Dagen till ära ska jag vara hemma och mysa lite. Eftersom mitt rum som alltid är i stort behov av städning kanske jag tar tag i det. Pluggandet är också absolut nödvändigt, men vi får väl se om jag orkar med det. Skulle ju kunna göra klart min engelska låtanalys ändå...


Tänkte infoga lite bilder om Lina (från 8:an) och Baoan (från 9:an). Ni är så otroligt bäst !:D

Kommentarer
Postat av: Katrin

Hade du en bra Valborg ? :D<3

2010-05-01 @ 17:55:48
URL: http://kakatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0