Vilken härlig dag!

Hm... underligt att mitt inlägg tidigare i förmiddags där jag förklarade mitt lilla uppehåll, berättade om varför orientering är jobbigt och onödigt och lite annat smått och gott inte har publicerats.

Får istället berätta att dagen har varit helt underbar. Trots att den inte alls varit händelserik. Solen sken ända tills nu, temperaturen närmade sig 25 grader. Jag på en filt, med en solstol bredvid, en härlig bok och en kall Loka päron. Det har varit hur jag har spenderat en stor del av eftermiddagen.

Med alla träd och blommor som blommar för fullt har det också blivit ett par bilder. Det här är vad jag kallar underbart! Jag brukar kunna anses vara rätt rastlös, men trots det har jag haft det rätt så bra ändå. Det märks verkligen att sommaren är på ingång!

Tänkte som en slutpunkt lägga till att jag är en aning stolt över att jag lyckades gå upp vid 10 idag, även om jag kom hem efter att ha varit runt med Lina & Baoan vid klockan halv 1. Antagligen lyckades jag inte somna förän halv 3 eller 3. Vi såg också Alice in wonderland ;D Härlig film det där!

Nu ska jag ut och njuta av en härlig sommarkväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0