Att känna sig sjuk

Jag vaknade upp imorse med en himla huvudvärk, hade ont överallt och frös. Trots det tvingade jag mig iväg till skolan. Jag kan nog säga att jag var halvsovande mer än hälften av biologilektionen och mattelektionen, och det är då man riktigt ångrar att man bara inte stannade hemma och sjukanmälde sig...

Nu fryser jag lite grann och har huvudvärk, men mår helt okej annars. Usch, hatar känslan av att känna mig sjuk. För det första orkar man inte ett dugg och för det andra tar det upp en massa värdefull tid. Det är någonting man absolut inte har tid för mitt i allt som sker. Nej, jag hoppas att jag vaknar upp frisk imorn, för jag hade faktiskt tänkt att träna imorn kväll. Eller rättare sagt, jag SKA träna imorn kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0