Brist på fantasi

Jag är nyss hemkommen från ett litet ledarmöte och nu sitter jag och skriver någon sorts skvalleruppgift om presidenten i Tunisien på franska. Kul att jag har så mycket fantasi så att jag låter honom vara utelåst i pyjamas. Ehh, antar att jag får låta fantasin flöda lite mer nästa gång. Och kanske börja lite tidigare än dagen innan den ska in...

På tal om morgondagen så börjar vi med lite hääärlig biologi klockan 8. Sen har vi hål i fem timmar innan nästa lektion som slutar vid halv fyra. Kul att gå upp vid halv 6 för att ha en lektion!?
Jag funderar skarpt på att sitta i skolan någon timme och göra en del uppgifter som måste göras, och sen dra ner på stan istället. Inte för att vi har lite att göra, men jag har ingen större lust att ta tag i det imorgon i alla fall. Jag är nog fortfarande inne i en lovdvala. Svårt att vakna där ni vet! Det är nästan så att man behöver i alla fall två veckor till innan jag är återhämtad.



                                                   Lite sommarlov skulle sitta mer än fint nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0