Ganska så bra ändå..

Lillebrorsan ska precis iväg för att se Harry Potter-filmen med en kompis. Guuud, så sugen jag är på att se den igen! :D Men jag stod emot frestelsen att sno hans andra gratisbiljett och följa med på ett hörn. Istället visas Harry Potter och de vises sten på Kanal5, och eftersom det var evigheter sen jag såg den är det dags igen! Jag är inne i något av vad man skulle kunna kalla en harry potter-period just nu och allt jag gör (okej, kanske inte allt, men nästan) handlar om att läsa böckerna, se filmerna, söka klipp osv.

Och trots att jag inte kan se filmen kan jag ha det otroligt mysigt ensam här hemma också. Så det så! När jag och föräldrarna var och handlade på det nyinvigda ICA maxi i här i stan så lyckades vi få med en stor påse dumle, en massa vindruvor och några provpåsar av nya chips med baconsmak. Det är faktiskt inte så dumt det heller ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0