Harry Potter - biljetter bokade

Biljetter är bokade tills på fredag kväll för att se Harry Potter and the deathly hallows. Den har premiär redan imorgon kväll, men jag och Emma kände att det finns alldeles för mycket att göra för att hinna gå på bio mitt i veckan. Premiär vore väl trevligt, men det är ju alltid trevligt att spendera fredagskvällen med lite bio också.

Som jag har längtat efter den här filmen! Eftersom sjuan enligt min åsikt är en av de absolut bästa böckerna i Harry Potter-serien har jag höga förväntningar. Hoppas att filmen uppfyller dem! I vilket fall som helst ska det bli kul att kolla hur de har lyckas dela boken i två delar. Kan bli lite intressant. I wish for the best!


Jag vill se, jag vill se, jag vill se, jag vill se!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååh, så skoj! :D Jag och kompisarna har också planerat att se den på fredag. Får se om vi bokar biljetter imorgon för att vara på den säkra sidan. :)

2010-11-16 @ 22:35:42
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0