Harry Potter & the deathly hallows

Tänk att sitta nästan två och en halv timme på bion, inte ha ätit upp alla popcorn, och typ hälften av det man tror att man har ätit ligger i tröjan, och så är filmen helt plötsligt slut. Det händer nog ALDRIG att jag inte har hunnit äta alla popcorn. Två timmar och 26 minuter som kändes som typ en timme. Det gav mig ungefär samma tidsuppfattning som Avatar, en film som var riktigt lång men var över på ett ögonblick.

Som ni kanske förstår är jag nöjd med biobesöket och filmen likaså. Det förekommer en del spännande scener faktiskt. Det märks absolut att filmen var menad att vara i 3D, eftersom många effekter verkar vara anpassade efter det. Trots att den inte är i 3D hoppade jag till flera gånger. Varav en gång jag tappade en handfull med popcorn innanför tröjan...

Nästa sekund satt jag nästan och fällde en massa tårar, till att några minuter senare sitta på helspänn igen. Självklart visste jag vad som skulle hända i stora drag, men detaljer och enskilda händelser kom jag knappt ihåg någonting av. I vilket fall som helst rekommenderar jag absolut er att se den! Enligt mig är det en film som levde upp till förväntningar!



Kommentarer
Postat av: Maria

Jag håller absolut med dig! Den var grymt bra.



sv: Hahah, vad kul. :P Det vill jag också göra, men folk tror nog att jag förlorat förståndet helt då.

2010-11-20 @ 12:54:09
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0