Hej, jag hatar skolfoto

Insåg nyss att jag har fått hem skolfotot. Den där öppningen av kuvertet som man bevär för varje år. Antingen är det någon grimas, stängda ögon eller något annat som på ett foto som ska skickas ut över hela stan (ialla fall gruppfotot).. Visst hade jag rätt att oroa mig i år igen eftersom mitt hår på de enskilda skolfotona ser ut att leva sitt eget liv. Usch, jag visste ju att det var en aning elektriskt, men inte sådär farligt...

På gruppfotot ser jag ju som jag redan rapporterat ut som en mupp. Haha, men mitt helt hemska hår syns i alla fall inte där. Trots det bjuder jag på klassbilden, där finns det ju min härliga klass att kolla på. Kanske de enskilda fotona också. Eller nej, i så fall måste jag nog vara på alldeles utomordentligt bra humör för att av någon anledning lägga upp dem här. Haha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0