IKEA

Istället för att åka hem efter skolan följde jag med pappa till Linköping för att hämta mamma. Trots ett snöoväder, var det faktiskt värt det. Ja, själva anledningen till varför jag följde med var för att vi skulle gå en stund på IKEA och äta där. Fantastiskt god mat, fläskytterfile och pommes, vilket var ganska så underbart faktiskt, och sen  en hel del springande i varuhuset hann vi med.

Problematiken med så lockande varuhus är att gränsen mellan vill ha - behöver, suddas ut mer och mer för varje minut man vistas där inne.

Vill jag ha den här ramen? - Ja!
Behöver jag den här ramen?Hm.. tekniskt sett skulle det kunna komma ett tillfälle då jag faktiskt är i stort behov av en snygg ram.

Jag antar att ni förstår problematiken.I vilket fall som helst lyckades jag komma därifrån utan en enda liten pryl. Nästa gång jag ska dit ska jag vara så organiserad att jag har gjort upp en shoppinglista, just för att undvika onödiga impulsköp (som jag alltid lyckas bli expert på).. För det måste bli snart, jag lyckades tydligen bli väldigt shoppingsugen på inredning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0