När det blir el

Ja, eller när det blir fel. Jag tänkte faktiskt tillägna ett inlägg åt mitt rent ut sagt värdelösa tangentbord. Helt plötsligt fungerar varken G eller F-tangenten överhuvudtaget för att sedan fungera några minuter senare. Som ni ser fungerar det ju nu, haha. Men när man ska skriva "för första gången" och det istället blir till "ör örsta ången" är det otroligt frustrerande.

Nej, jag klarar inte av sånt. Datorn ska vara glad att jag inte har kastat den i golvet än. Men ibland är jag absolut på väg, tills jag inser att jag skulle bli utan dator då. Vilket skulle bli ganska jobbigt...

Nä, jag tror helt enkelt att det bästa är att sova nu. För att ta itu med datorproblemen imorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0